Tre dagar i en :S

Tjo!
Jag sitter fortfarande kvar på skolan för mitt uppdrag blev inställt då grabben blivit sjuk. Synd, men får träffa honom för första gången nästa vecka istället då. På ett sätt är det väl bra för då hann jag jobba mer med redovisningen. Men nu är jag för trött för att fortsätta och i och med att jag fick två timmar till godo å tänkte jag ta mig till gymmet å springa lite :) Som jag sagt förut så måste man ta hand om varje minut!
Jag fick ett till "återbud" idag också :( Matchen imorron blev framflyttad en vecka på grund av dåligt underlag på planen, tråkigt.. Men men, bättre det än att halka runt iofs, så det blir vanlig fotbollsträning då istället..

Idag är det tre dagar i en :S Haha, nu undrar ni hur det kan gå till men det är så enkelt som att det är:
  • Internationella kvinnodagen
  • Fettisdagen
  • Pannkaksdagen
Alla sammanfaller i år på en och samma dag :P Den enda jag tänker "hylla" är den som är fet, hihih :) Så efter gymmet tänker jag ta mig en semla :)

Nu ska jag dra hem. Hörs folket!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0