Torsdag.

God dag folket!
Jag gick upp klockan 08.00. När jag tagit mig ut ur lägenheten gick jag först och solade i 7 minuter, asskönt :) Därefter blev det gymmet. Jag orkade dock inte anstränga mig allt för mycket på löpbandet idag så det blev en kvart på cykel å en kvart intervallträning på bandet. Det blev en hel del gymmande innan jag gav mig och gick å handlade lite på Ica istället. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sedan åt jag frukost framför ett avsnitt av 24. Sedan dess har jag suttit å tentapluggat, men just nu fattar jag ingenting så det var dags för en rast..

Det börjar bli dags för lunch å jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske jag gör en ost- och skinksallad igen :P Om en timma så ska jag åka å jobba. Det känns helt ok att göra det. Tänkte försöka läsa så mycket som möjligt i fysikboken på resvägen.

Jaja, det var en liten uppdatering från mig idag. Jag skriver nå mer sedan :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0