Tacos?

Det har väl blivit bättre i mitt knä måste jag säga, men inte så bra att jag skulle ha kunnat träna. Så jag blev hemma från träningen idag. Men istället så har jag städat hela lägenheten å det kan jag säga att det behövdes. NU luktar det gott här å man känner inte en massa smulor när man går på golvet :P

Jag blev "klar" med rapporten i ganska bra tid ändå. Tror jag drog från skolan vid 14.30.. Dock hoppade jag över att svara på en fråga. Jag fattade den inte och det kändes inte helt ok att skriva av någon annan. De hade inte ens heller löst den än så det skulle kännas ännu dummare att sitta å vänta på att de skulle klura ut den å sedan skriva av.. Så jag bestämde mig för att lämna in den ändå. Vi får se om det duger eller om det kommer leda till att jag måste komplettera.


Innan jag gick till skolan idag..

I natt sov jag själv föresten, AZ åkte nämligen till Gnarp igår och blir borta hela helgen.. Lite tråkigt, men det kan ju vara ganska skönt också. Jag måste ändå plugga hela helgen så..
Det börjar vankas för middag säger min mage nu, men jag har ingen aning om vad jag ska laga till. Jag är rätt så sugen på tacos men det känns ju otroligt jobbigt ändå det å.. Jaja, vi får se :)

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0