Startelvan :S

Hej allesammans!

Igår var det en riktigt slapp dag alltså. Det blev en massa kikande på Vasaloppet å sedan 5-milen från Oslo innan det blev mat. Å sedan blev det filmtittande med godis och mys hela kvällen.

Idag har det också varit jädrigt segt, jag är lixom blockad från att orka plugga tror jag. Så sjukt när det är så mycket som jag måste göra. Jag blir ju bara mer och mer efter. Hatar att vara en sista minuten-människa i dessa lägen.. Dock kom jag iväg på träning iaf, vilket var riktigt skönt. Vi spelade mestadels och det var skoj. På onsdag har vi match och jag är med i startelvan :S Vi kommer möta ett lag som spelar i division 2, det skrämmer mig lite. Men jag ska ge så mycket som jag bara kan iaf!!

Nu har jag tittat på BigBrother.. Det är väl rätt så bra, en massa intriger hit å dit bara. Imorgon ska jag ställa klockan i tid och åka iväg till skolan för att plugga på en redovisning som jag ska hålla inför en lärare på onsdag eftermiddag :/ Redovisningen är på laborationsrapporten som jag precis har blivit färdig med. Man ska prata i 20 minuter :S

Imorgon ska jag även åka iväg på mitt andra uppdrag för My Academy. Det är till en annan grabb som är 11 år. Är lite nervös, blir nog mer imorgon. Men det ska väl också gå bra får vi hoppas :)
Så det är full fart för mig nu om dagarna, har verkligen inte tid å ligga å lata mig som jag har gjort hela helgen..

Dags för sängen nu!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0