Stanna i en varm dusch för alltid?

Jag ville inte gå ut ur duschen nyss! Det var så himla skönt! Jag har nämligen spelat match nu ikväll, mellan 20.00-22.00.. Å det var riktigt kallt, vi spelade utomhus såklart. Så jag var väldigt frusen när jag kom hem, men då tog jag mig minsan en varm, lång och skön dusch!! Matchen gick inte alls lika bra som sist. Det var iofs mot ett betydligt bättre lag med spelare som spelat i allsvenskan osv, å de spelar i division 2. Jag hann inte med i deras tempo och kände att jag tappade mer och mer. Väldigt tråkigt, jag blir så frustrerad på mig själv när det inte går nå bra. Å nu har jag ännu värre blåsor på stortårna, jag vet inte vad jag ska göra! Kan man spräcka blodblåsor eller ska man låta dem vara?!?

När jag kom hem bakade AZ till en liten hallonpaj och det var ju ytters trevligt :) Det smakade riktigt gott och dessutom fick jag ta lite av hennes älskade vanilj-yoghurt också :) Mumma var det!

Då var det dags för mig att sova igen då. Å jag är så lycklig att jag bäddade nytt förut idag så det kommer bli extra skönt att lägga sig :) Vi hörs imorron.
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Linda

varm dusch är det BÄSTA som finns =)

2011-03-16 @ 23:25:58
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0