Som en karamell ;)

God dag!
Nu är det lördag och vad härligt det känns :) Jag älskar helg! Då kan man passa på att njuta och ta det lungt. Jag som har tenta om drygt en vecka måste ju iofs tänka lite på plugget också, men det är iaf skönare än all stress som är på vardagarna.

Igår var jag på Kistagalleria som jag sa, Markus följde med mig. Vi var ganska så sega båda två men jag köpte mig ett klädesplagg (249:-). Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, det är lixom shorts som sitter ihop med överdelen som är ett linne. Den är väldigt färgglad så jag kommer se ut som en karamell :P Haha! Jag knäpper ett kort nu så att ni kan få se hur den ser ut :)


Svårt att se på bild men jag kanske tar på mig den idag då kan jag knäppa ett nytt kort :)

När klockan blir 11.30 tänkte jag kika på Let's dance eftersom att vi missade det igår då vi var i Kista. Därefter måste jag gå till SATS så att jag får mina två stämplar denna vecka. Jag har fortfarande lite ont i mitt knä men det ska väl gå å springa lite på löpbandet iaf..

Vi hörs lite senare idag då folket!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0