Slött..!

Dagen fortsatte så som den började. När jag skulle gå å laga till nått att äta orkade jag inte göra mat så det blev en sockerkaka istället, haha :S :P Sjukt. Den blev riktigt god iaf :)


Sockerakaka á la Mimmi!

När jag käkat både smet och kaka somnade jag igen. Jag har sovit till och från hela dagen, drömt konstiga drömmar och mått dåligt. Nä, fy ingen trevlig dag alls. Å fortfarande så får jag ont i huvudet så fort jag rör mig uppåt.. Otroligt jobbigt!


Här har jag legat hela långa dagen..

Till middag orkade jag iaf laga till makaroner och korv.. Det behövde min mage för den kändes ju helt upp och ned. Mot kvällningen här så har det tittats på Let's Dance. Jag tycker att det var roligt att Carola gjorde ett nummer, jag gillar henne! Jag vill påstå att hon är Sveriges bästa sångerska!

Nä, tänkte väl ta å lägga mig i sängen nu istället då, för omväxlingsskull :P Drar väl igång en film och hoppas på att jag kan sova trots alla timmar jag sovit idag. Vi kan väl också hoppas på att huvudvärken försvinner tills imorron.
God natt och pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0