Säsong 7 :)

Jag blev riktigt nöjd med maten, hihhi :) Det var ju lite roligt att göra köttbullar och det var inte alls svårt heller! Jag tog lite av AZ's lingonsylt också så blev det utsökt! Haha.. Det är ganska konstigt för jag typ hatar lingon(sylt) i vanliga fall, men till ytterst få maträtter är det gott att blanda in det i såsen :S Knasigt :P


Hemlagat och gott :)

Nu har jag iaf bestämt mig för att jag ska åka hem till norrland över påsken. Jag fixade så att det inte blev nå jobb på skärtorsdagen så då åker jag upp direkt efter skolan, det ska bli skoj :) Imorgon när jag har fått pengar ska jag ta å boka tåg, för jag vågar inte lita på att det annars kommer finnas nå bra biljetter kvar om jag skulle boka senare.

Jag skulle egentligen ha varit å träna idag men jag orkade inte, jag kom ju hem så pass sent ändå åsså ska man laga mat å sådär. Men det betyder att jag MÅSTE träna både imorgon och på lördag för sen på söndag är det match. Det är bara att kämpa på :)

Nu ska jag diska å dona lite innan jag gör mig redo för sängen. Väl i sängen kommer jag kika på det första avsnittet av säsong 7 av 24. Det har äntligen laddats färdigt. Men vi hörs imorgon då folket!
Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0