P.S I love you!!!

Hej hej!
Igår kväll, eller natt ska jag väl kanske säga kikade jag och AZ på P.S I love you.. Å alltså den filmen är ju så himla bra! Jag har sett den några gånger förut men jag grinar ändå lika mycket varje gång. Så jädrans sorglig och fin! Ni som inte har sett den måste se den :) Å dessutom är min pudding Gerard Butler med ;)



Vacker och sorglig!

Idag gick både jag och AZ till gymmet det första vi gjorde. Det blev cykling för mig, jag tog det väldigt lungt med tanke på hur jag har mått i helgen. Sedan blev det en sen frukost/lunch kan man väl säga. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är väldigt fint väder idag igen, kanske att jag går ut en sväg lite senare. Jag måste även försöka plugga lite uppgifter.

Det var allt för nu, jag hör av mig senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0