Pretty Woman!

Jag har precis tittat klart på Pretty Woman som gick på tvn. Jag verkligen älskar den filmen å jag ljuger inte när jag säger att jag har sett den minst 20 gånger! Dock var det väldigt längesedan nu så det var väldigt trevligt :) När det var reklam blev det pluggande. Men jag är helt säker på att jag inte kommer klara tentan imorron. Det kommer vara skitsvårt och jag har inte pluggat tillräckligt, det är bara fakta. Men jag ska gå dit iaf och känna läget. Å jag har ju blivit en baddare på att klara omtentor så denna ska väl också gå vägen efter mycket om och men.


En av de bästa filmerna genom tiderna!!

Jag är svintrött just nu och måste gå och lägga mig. Helst skulle jag vilja kika klart på ett avsnitt av 24 som jag påbörjat men det blir nog inge med det ä. Jag ska försöka vara så pigg som möjligt så att jag åtminstonde ha de bästa förutsättningarna för att kugga tentan så lite som möjligt :P

God Natt på er!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: charlotta

Har du sett filmen Dagboken? Den tror jag att du hade älskat! Sjukt romantisk, ett måste för den som älskar romantiska filmer!

2011-03-14 @ 09:08:59
URL: http://charlottala.blogg.se/
Postat av: Tristaniqra

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2012-01-13 @ 07:30:12
URL: http://tristaniqra.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0