Partycruise :) !?

Stressig dag idag! Först var jag i skolan från 8.30-15.40, därefter åkte jag till jobbet i två timmar och direkt därifrån till fotbollsträningen. Vi var inte alls nå många idag på träningen men det var skoj ändå måste jag säga :) Efter träningen följde jag med Lotta hem för att kika vart hon bor och sådär, jag ska nämligen vara hus/katt-vakt i tre dagar, mellan sön-ons. Det kan ju bli spännande :P Får låna hennes bil undertiden å allt, det verkar ju toppen, dock vet jag inte om jag vågar köra här i Stockholm :S :P Speciellt inte med nån annans bil, den är alldeles ny också :S
Jag kom väl hem vid tio-tiden å sedan dess har jag å AZ funderat på vad vi ska göra i helgen. Jag slängde iväg ett sms till Mattan och hon berättade att hon minsan skulle åka på The Voice partycruise imorron, å det lät ju alldeles för festligt :) Vi blev väldigt sugna på att hänga med, dock är det dyrt att dela hytt på två pers och betydligt billigare med fyra, så vi väntar just nu på svar från Ecka och Danne, imorron bitti vet vi om det blir av eller ej, åsså får vi hoppas att det finns hytter kvar då :S Det skulle vara riktigt skoj, spontant och lite galet :)
Nä, nu måste jag duscha för det har jag inte hunnit göra än. Vi hörs imorron då!
God natt! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0