Mannagrynsgröt!

God morgon på er!
Idag var det ganska så segt att kliva upp, men jag sitter äntligen och käkar frukost. När jag är färdig med detta ska jag packa matlådor, fixa till frisyren, borsta tänderna, använda tandtråd, spruta på mig parfym, ta på mig tjocktröjan, ta på mig ytterkläderna och gå till bussen. När jag hoppat av bussen väntar en ca 10 minuters lång promenad innan jag kommer fram till datahuset..

Jag äter för tillfället kanske en av de godaste frukostarna som jag vet; mannagrynsgröt med kanel och socker! Så jädrans gott, var så himla sugen igår så jag var tvugen att köpa :) Dessutom passar det otroligt bra med en hårdbrödmacka och korv på till det! Se nedan:


Riktigt smaskigt!

Vampire Diaries som jag såg igår var riktigt bra! Det händer så mycket igen och hittils tycker jag inte att något är uttjatat. Jag gillar den serien starkt!

Nä, nu ska jag gå å göra allt som jag sa att jag skulle göra. Vi hörs säkert nått lite senare idag på skolan.
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0