Måndagmorgon..

God morgon!
Nu sitter jag och äter frukost; lätt vanlijyoughurt med crunchy och hårdbrödmacka med korvpålägg, riktigt gott :) Min kära roomie åkte till Arlanda vid 05.40 imorse och sitter i detta nu i ett flygplan påväg mot Fuertaventura, eller hur det stavas. Hon kommer vara borta i en vecka så jag blir med andra ord ensam i en vecka.. Tur att jag ändå göra så mycket om dagarna att det endast kommer märkas av litegranna..

När jag har ätit färdigt ska jag bara dona med det sista innan jag åker till skolan. Det är ingen föreläsning idag utan det är kursens första räkneövning, hoppas att det är en bra en! För som vanligt är frågorna mycket svårare än vad man tror att de ska vara. Det är liksom ingen uppvärmning utan de går raka vägen på de klurigaste frågorna jämt känns det som.

Ha en trevlig måndag alla så hörs vi i eftermiddag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0