Lyckad dag :)

Innan jag hoppade inte i duschen efter den lyckade träningen så passade jag på att städa en sväg också :) Så nu luktar det gott här inne igen :)
När jag duschat färdigt blev det tacos, igen, I know :P Men gott är det. Jag hade inte tänkt att göra det men jag hade köttfärs kvar sedan jag gjorde köttbullarna å måsta ta reda på det så att det inte skulle gå å bli gammalt.
Sedan gjorde jag mig i ordning å hoppade på bussen mot Kungshamra. Där var det nämligen inflyttningsfest hos Emmy och hennes kille. Jag mötte upp Lovisa på vägen dit så att vi kunde komma fram samtidigt :P


Detta var jag ikväll..

Jag kom precis hem å tog då några bilder så att jag kunde lägga ut det här på bloggen :P På festen hade jag trevligt! Jag tog det mycket lungt eftersom att jag ska upp tidigt imorgon. Jag snackade mestadels med Lovisa, Axel, Benji och Marcos. Endel med Emmy också men hon hade en del människor att underhålla om man säger så :P

Tidigare idag så var jag i skolan på räkneövning. Det var en otroligt bra sådan, det var mycket som klarnade, så najs :) Jag har med andra ord haft en väldigt lyckad dag med tanke på både kropp och knopp, det känns bra :)


Försökte ta en helkroppsbild men är inte direkt i det bästa ljuset..

Nu ska jag lägga mig ner och sova å det ska bli så skönt! Dock ska jag upp 07.45, men jag berättar mer om det imorgon. Hoppas att ni alla har haft en riktigt trevlig fredagskväll så hörs vi imorron.
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0