Livet..

Att livet kan ändras så fort har jag pratat om flera gånger förut.. Men man glömmer lätt bort att det faktiskt kan gå så fort som på några sekunder. Efter dessa sekunder kan hela ens tillvaro helt ha förändrats. Oftast är det hemska/dåliga händelser som påminner oss om detta. Det är väldigt sorgligt att det ska behöva bli så..

Igår var det en mycket tragisk dag följt av många andra kommande tragiska dagar i min hemby. Jag lämnar mina tankar till de anhöriga och involverade på båda hållen. Det som har hänt är fruktansvärt och overkligt. Just nu verkar det inte finnas några ord som kommer kunna hjälpa. Men jag tänker med er och beklagar den oerhörda chocken och sorgen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fint skrivet syster kan bara hålla med dig, så otroligt overkligt, och fruktansvärt för alla inblandade tänker på alla :( puss

2011-03-01 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0