Läggdags..

Det gick bra hos den grabben med :) Det är ena riktiga duktiga och smarta killar som jag får hjälpa, det är ju skoj! När jag kom hem pluggade jag lite själv å sedan blev det sallad till middag igen..


Det var så längesedan som jag tog en bild på mig själv, så här har ni en :P

Efter middagen satte jag mig vid datorn, beställde hem den nya kursboken bland annat å vips så var klockan tio och det var dags för Cougar Town. Lägenheten där nere är upptagen så det blev inge Big Brother idag heller. Nu har jag precis tittat klart på Due Date. Den var ganska så bra. Jag skrattade till då och då :)

Som vanligt känner jag mig supertrött så ska gå å lägga mig. God natt på er!
Puss!

Kommentarer
Postat av: charlotta

Men den är ju såååååå bra! Såg den förra veckan och vurderar stark på att se den igen.

2011-03-16 @ 07:54:19
URL: http://charlottala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0