Kropp och knopp!

Shit vad jag är trött! I både kropp å knopp! Var på skolan från 08.15 till 16.15 å jobbade med denna labbrapport. Det är deadline imorron klockan 17.00 å ju närmare jag kommer desto mer märker jag det finns kvar att göra. Jag blir galen! Dessutom är jag väldigt irriterad på hur dålig hjälp vi har fått under rapportskrivningen! När det väl är någon där så säger han emot den som var där igår eller så kommer han bara halva dagen man tror å ja, bara skit helt enkelt! Lätt att göra ett bra jobb då..

När jag kom hem åt jag mat å tittade på Californication å sedan var det raka vägen till Hallonbergen för att bli upphämtad av Lotta å åka till fotbollsträningen. Det var inte en riktigt lika hård träning som sist (det betyder fortfarande att det var en hård träning), dock tror jag att jag kanske har sträckt högra benet runt knäskålen :/ Det är mindre bra. Just nu känns det alldeles hängigt lixom, vi få hoppas att det blir bättre tills imorron..

När jag kom hem från träningen blev det duschen å sedan en apelsin och lite choklad framför Gossip Girl. Nu måste jag ändå säga att det här avsnittet var rätt ok :P Haha, så ja, fortsätt spela in avsnitt ändå rå, haha! Sedan blev det dags för Big Brother och nu sitter jag här.

Alldeles strax ska jag lägga mig i sängen å bara slappna av å somna in, så otroligt skönt det kommer bli att sova. Synd bara att jag måste upp tidigt imorgon IGEN för att göra mitt bästa med labbrapporten innan det är försent.. När den är inlämnad tar jag nog lite helg, vi har ingenting på fredag så det är skönt.

Kanske inte det roligaste inlägget, men detta är mitt liv så läs om ni vill annars skiter ni i det :P Men jag gillar när det är många som läser bloggen, egentligen vet jag inte riktigt varför, men känns skönt att förmedla saker till andra om det så bara är vardagssysslor så vet folk vad jag har gjort :)

Jaja, god natt med er!
PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0