Idag äre hemlagat som gäller :)

Idag har jag varit på skolan mellan 9.15-15.45. Först på föreläsning sedan lunch och därefter lite plugg av uppgifter. Mellan 16.15-18.15 har jag jobbat hemma hos 14åringen och det gick bra. När jag åkte bussen hem så hoppade jag av en hållplats längre bort för att det var närmare affären. Jag gick till Ica och inhandlade lite mjölk å sådant och hämtade även ut min fysikbok till den här kursen, äntligen!


Benji och Lovisa :)

Idag på lunchen så kom Lovisa å överraskade, eller jag visste att hon skulle komma men ingen annan :P Det var skoj, hon är här uppe över helgen :) Så jag ska försöka klämma in å träffa henne nått.. Det är mycket trevligt när hon kommer upp och besöker!

Nu är jag väldigt hungrig så jag måste börja laga till lite mat. Jag tänkte faktiskt försöka göra nå nytt idag så det kommer bli hemlagade köttbullar, med hemlagad potatismos och hemlagad gräddsås :) Hihi jag blev så sugen på det helt plötsligt, så vi får hoppas att det blir nå bra av det.. Jag knäpper nån bild och berättar hur det gick sen.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0