Huvudvärk!!!!

Hej på er!
Idag har jag inte alls mått nå bra. Får en enorm huvudvärk så fort jag sätter mig upp. Jag hade ont igår också, men tänkte att det skulle gå över tills idag. Men inte! Jag tycker att det känns så konstigt. För det första så brukar jag typ aldrig ha huvudvärk, men när jag väl har det så känns det inte såhär. Jag har lixom ont i vänster baksida av huvudet. Det är en molande värk hela tiden, men när jag ställer mig upp så lixom ilar det och jag vill blunda och lägga mig ner igen.. Uscha, jag vet inte vad det kan vara. Å som vanligt fylls jag av en massa ångesttankar, jag tror ju alltid det värsta. Så jag känner mig lite ängslig också.. Förhoppningsvis äre väl bara så att jag inte är van och att det kommer gå över, men om det inte har blivit bättre när helgen är slut måste jag kolla upp det :S

Jag sa ju att jag skulle till gymmet idag, men med tanke på hur mitt huvud mår så känns det inte som en bra idé. Så hittils har jag bara legat i soffan. Tittade nyss klart på; Till det som är vackert. Den var ganska bra, väldigt djup och lite konstig. Igår kikade vi på; The next three days. Den gillade jag verkligen, det är min typ av film :)

Inte har jag orkat gjort i ordning nå å äta på hela dagen heller, inte ens frukost. Jag har ätit en kiwi och lite rester av taco-chips doppad i gräddfil. Så hungrig, det är jag, just nu skulle det sitta finfint med en betjänt, shit vad najs det vore :P Haha, snacka om att jag är lat..

Nä, måste väl försöka pallra mig upp å hitta nå ätbart. I'll keep the contact with you guys..
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0