Hon kommer med solsken till mig!

Först trodde jag att jag skulle ha världens tråkigaste lördag. Jag funderade till och med på att plugga, hur patetiskt är inte det en lördagskväll då! Men efter en rapp konversation på facebook-chatten med min kära vän Hanna kom vi fram till att hon skulle åka hit så att vi kan umgås :) Weeehooo! Jag är riktigt glad nu, å det ska bli otroligt gott med nån öl och några glas vin, smaskens :)


Bara för att du alltid är så fin vännen :P <3

Ha så skoj och mysigt ikväll alla för det ska jag ha! Weeehooo :D
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jag ser då verkligen ut som en äkta spridare av glädje på den där bilden ;)

2011-03-28 @ 21:36:42
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0