God morgon!

God morgon allesammans!

Nu sitter jag och äter mannagrynsgröt tillsammans med en hårdmacka med korvpålägg. Inom tjugo minuter ska jag ta mig ut och hoppa på bussen mot skolan och en ny kurs, spännande :)

12.00 har jag lunch på skolan å när jag ätit upp är det raka vägen hem och byta om för att hinna gå på gymmet :S Klockan 17.00 ska jag nämligen åka och jobba hos den yngre grabben för första gången.. Jag hoppas verkligen att jag hinner träna innan.

Igår glömde jag berätta att jag tittade på två bra filmer; The Black Swan och Megamind :) Den förstnämnda är väldigt djup och lite svår att hänga med i, fast det är väl det som är meningen. Bra skådespel! Den andra är en animerad film och väldigt charmig. Den blev bättre och bättre mot slutet :)

Nä, nu måste jag kila om jag ska hinna!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0