Fredag.

Tjolahopp tjolahej!

Det blev lite tacos igår å det var riktigt göttans :) I ett ganska så långt tag så har jag inte varit sugen på det alls. Men sedan helgen då jag käkade det hemma hos Mattan så har jag fått upp suget efter det igen :)

Idag sov jag ut å det var riktigt skönt. Som jag sa tidigare så har jag tagit helg nu. Jag har ingen föreläsning idag men borde väl plugga lite iaf. Jag har ju tenta nästa måndag :S Shit, jag undrar hur det kommer gå ja..

Nu blir det till att kika på skafetten som visas på ettan, sedan kanske det blir en sväng till Kista för att gå runt lite i affärer :) Dock är det ett sånt tråkigt väder idag, det regnar utanför här :( Fast det är väl positivt att det regnar och inte snöar iaf! Nu tänker jag våga hoppas på att våren är på väg, iaf här i Stockholm :)

Vi hörs senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0