Fortsätta som vanligt :/

Jag känner att det inte går att göra så mycket förutom att fortsätta leva som vanligt fast komma ihåg att uppskatta det man har och hur man har möjligheter att ändra något om man inte gillar sin situation. Som jag sa tidigare är mina tankar hos er som har det jobbigt trots att jag agerar som vanligt..

Idag lämnade jag väl skolan vid 16-tiden ungefär. Åkte hem slappade lite framför datorn å gick sedan iväg å tränade på gymmet. Det var väldigt mycket folk så det var inga lediga löpband. Jag cyklade ett tag å sedan blev det styrketräning. Under den tiden hann de droppa av lite folk så ett löpband blev ledigt men jag sprang bara i 15 minuter jag orkade inge mer. Lite på grund av en otrolig träningsvärk sedan igår iaf. När jag kände mig färdig gick
jag till affären å inhandlade en massa, det var helt tomt i min del av kylen innan..


Kyckling, ris och currysås tillsammans med vitkål- och morotssallad :) Mumma!

När jag kom hem från affären duschade jag å sedan blev det till att laga till måltiden som syns på bilden. Det blev mycket gott, samtidigt som jag åt mat kikade jag på Greys Anatomy. Nyss var det Cougar Town och de är ju sjuka som vanligt där :P Jag skulle ha varit ner och tittat på Big Brother också men Kerstin och Göran är där och det känns inte så passande att klampa in i deras lägenhet klockan 22.30 på kvällen :P Hahah.. Så jag får klara mig utan det programmet en dag, det får väl gå vägen..

Jag är jättetrött så det blir nog sängen för mig nu. Kanske att jag drar igång det senaste avsnittet av Vampire Diaries, jag borde orka se på det. Så god kväll på er!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0