Flashbacks!

Halloj!
Jag tog mig en liten sväng runt centrum av Sundbyberg. Då kom jag på att jag aldrig har gått upp på ett litet "berg" där ett vattentorn står, så då gjorde jag det :) Där uppe var det väldigt fint med parkbänkar, lekplats och en härlig utsikt! Dit måste jag gå fler gånger, jag tänkte på Max när jag såg lekplats och hoppas att vi kan leka där nån gång om han kommer och hälsar på :) Det såg ut att vara en väldigt rolig rutschkana där som jag tror att han skulle gilla..


Vattentornet..

Just nu sitter jag och kikar på min fallskärmsvideo! Shit vad sjukt, jag kan inte fatta att jag har gjort det :S När jag drar igång filmen så får jag världens magknip, exakt samma känsla som jag hade då. Så knäppt.. Men det är härligt samtidigt. Det är nog det coolaste som jag någonsin har gjort iaf :P Hihi, skulle vilja göra det igen också och njuta ännu mer. Det var helt underbart, alla som någonsin funderat på att göra det borde göra det, ni kommer inte ångra er jag lovar!

Nä, nu måste jag kika på den igen :P
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0