Ensam..

Sitter just nu och tittar på Melodifestivalen för mig själv. AZ är ute och äter födelsedagsmiddag med familjen. Jag köpte mig en pizza ja, smarrigt värre :) Det är rätt skönt ändå att vara ensam ibland, jag slappnar av ja..

Idag har jag spelat min första 11-manna match med Djursholm. En träningsmatch och det gick personligen ganska så bra faktiskt. Jag känner mig rätt så nöjd. Det finns såklart en massa saker man kan förbättra, men för att vara första gången och för att inte vara i min bästa form så gick det bra :) Dock förlorade vi med 0-2, men det kan ju bara bli bättre :)

Jag har varit dålig med att knäppa bilder på sistonde. Jag får ta å ändra på det tror jag. Det är ju mycket roligare att läsa ett inlägg med en bild, tycker jag iaf :P Får se om jag kanske tar nån bild till nästa inlägg, skriver nå mer senare!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0