En mogen man sökes omgående!

Nu börjar jag känna att ögonen vill blunda snart. Med andra ord är det alltså dags för mig att dra mig mot sängen. Dock skulle jag ha behövt plocka undan lite här. Men jag orkar verkligen inte, jag är trött sedan träningen. Inte kan jag ta det lungt på träningar inte, jag körde ju på som vanligt ja. Men faktiskt så kändes det bättre att träna, jag kände inte av huvudvärken alls då. Så det kanske bara är nån sorts spänning då?!

Jag har inget roligt att berätta. Imorron har jag fullt upp igen. Jag skulle egentligen behöva hinna gå till SATS mellan skolan och jobbet, men det går nog inte. För efter lunchen så måste jag jobba med uppgiften som skall vara klar senast imorron, å med tanke på hur det gick idag så kommer jag behöva varje minut innan jobbet. Så får försöka klämma in SATS nån annan dag då..

Tyvärr, jag kommer inte på nå skoj. Inge mer än att jag vill ha barn! Jag och Hanna snackade på facebook-chatten å vi båda vill så gärna ha barn. En unge i minuten gick på tv å man kan ju inte låta bli att känna sig lite avis. Jag skulle bli så otroligt ledsen om jag inte får bli mamma. Tänk om jag inte hinner innan jag dör? Vad är då meningen med livet? Min livsuppgift är att vara mamma! Jag vet att jag fortfarande är ung å bla bla bla, men är jag verkligen det då? Tiden går ju så jädrans snabbt, helt plötsligt står jag där vid 45års åldern utan både karl och barn, fy fan vad patetiskt! Nä, så vill jag verkligen inte att mitt liv ska bli. Jag vill vara en ung mamma, men det är det snart försent för mig att kunna bli. Jag har ju inte ens nån karljävel! Å om jag nu skulle skaffa mig en karl så vill man ju lära känna personen ifråga innan man går å skaffar barn, bara det tar ju några år å vips så är jag 25, å sedan tar det minst ett år innan ungen ploppar ut om jag nu i överhuvudtaget kan bli gravid..! Jag får panik! Vart är alla bra män som är redo att stadga sig?!?

Nä, fy.. Nu kommer jag drömma en massa hemska mardrömmar i natt där jag kommer dö i min ensamhet utan någon som för mitt arv vidare.. Fast jag och Hanna har en backup plan! Om vi är utan barn eller utan en karl på väg att skaffa barn vid trettio års ålder så blir det inseminering!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Det är så skönt att jag inte är ensam om att ha åldersnoja. Alla skrattar åt mig när jag säger att jag är gammal, men det är jag ju om man tänker barntankar. Pissmän!

2011-03-22 @ 11:00:10
URL: http://hannasundin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men tjejer lyssna på den "kloka" syrran, mamman nu! Ni är unga ta det lugnt leta inte efter kärleken utan låt den hitta er! Då lovar jag att HAN kommer dyka upp snart..men ni måste släppa alla tankar på att ni ska ha en man å barn för då blir det inte. Om ni skulle få barn vid 25-26 år så är ni fortfarande väldigt unga :) njut av att kunna göra vad ni vill nu, utnytja de tillfällena istället. För sedan är man hemma mycket å har så klart fått det finnaste man kan få i Världen BARN, men det är krävande också. Annars har ni ju reserv planen lika som jag också hade:) kraam på er

2011-03-22 @ 14:15:02
Postat av: Anna-Maria

Alltså jag förstår er och Jessica.. Jag förstår att ni vill ha barn nu, jag förstår att ni vill vara unga.. Jag känner med er till allt.. Men det är ju lite svårt om man inte har en snopp med lite klet.. Men det kommer att komma när ni minst anar det.. Och ser det såhär, ni kommer att ha en bra utbildning, vilket leder förhoppningsvis till ett bra jobb.. Jag är jätte glad att jag nu har fått ett fast jobb men månaderna innan var jag så less och ångrade mig att jag inte fixade en bra utbildning och fast jobb.. Så kör klart era utbildningar så kommer karln snart..

Men jag erkänner ju att det hade varit helt underbart om mina 2 bästa vännen kunna få samtidigt som mig.. :)

Saknar er massor..

2011-03-23 @ 19:01:02
Postat av: MimmiCaroline

Ja, klart att vi njuter och reser, pluggar, jobbar festar osv. MEN det fattas ju en del av en lixom. Jag känner mig inte riktigt hel, jag har plats för både karl och barn så är det bara! Kanske att nått barn nån gång kommer kunna matcha in varandra, man får väl hoppas!

2011-03-24 @ 22:34:21
URL: http://mimmicaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0