En god lunch :)

Hej igen!
Nu har jag slöat ner mig lite trots att jag inte skulle :P Först lagade jag iaf till mig en riktigt god lunch, fisksufflé! Det blev en lyckad omgång. På bilden nedan ser det ut som nån äcklig röra, men det är riktigt gott, jag lovar!


En av mina favoriträtter!

När jag åt tittade jag på Harry Potter 6. Jag åt upp och fortsatte att kolla på filmen i sängen istället. Så nu har jag blivit lite seg igen. Fast jag ska bara diska undan och sedan bege mig ut i det fina vädret :)
Jag känner fortfarande av huvudvärken då och då, dock inte lika mycket som igår tack och lov. Men det är fortfarande inte riktigt bra.. Så konstigt.. Men men..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0