En enda stämpel till :)

Idag gick jag upp vid niotiden. Käkade frukost och tittade på Californication. Sedan blev det lite plugg innan jag drog till gymmet. Jag kände mig lite seg i kroppen sedan gårdagens fotbollsträning så jag ställde mig inte ens på löpbandet. Jag cyklade i en kvart och sedan sprang jag på en annan maskin i en kvart. Därefter blev det lite styrka i ben och armar. Jag gick förbi affären innan jag gick hem. Väl hemma tog jag mig en dusch och sedan lagade jag till makaroner och korv. Nu sitter jag här å tar det lungt igen :P


Bara en gång kvar tills jag får min gåva :) Weehoo!

Om drygt en timme ska jag åka och jobba, fram tills dess ska jag läsa lite i fysikboken och sminka mig. Jag hör av mig efter jobbet.

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0