Det vankas mat!

Hej hej!

Nu har jag precis blivit klar med maten, jag lagade till lasagne idag, me like :) Medans den var i ugnen plockade jag undan allt skit här hemma så nu är det fint igen! Så skönt, dock är det väl lite dammigt å sådär men det får bli en annan dag.

Innan jag kom hem så har jag varit i skolan hela dagen och därefter även jobbat i två timmar. Det gick bra i skolan, vi blev klar med uppgiften så den lämnades in i tid..  Skönt! På jobbet gick det också bra, det var andra gången hos den yngre grabben idag. Det krävs några gånger för att man ska känna sig bekväm, det kändes genast bättre idag än förra gången så det kan ju bara bli ännu bättre :)

Nu doftar det för gott av maten så jag ska käka. Kanske knäpper nån bild och lägger ut sen.
Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0