De bästa förutsättningarna!

God dagens folket som läser min blogg!

Idag vaknade jag med en känsla av att denna lördag skulle komma att utspela sig exakt som sin föregående dag; fredag. Så jag tog mig en sockerkaksbit till frukost och drog igång en film. Men när filmen var slut tänkte jag att jag ska fanimej inte slösa bort en enda dag till p.g.a denna huvudvärk. Så jag bestämde mig för att låta mitt huvud ha de bästa förutsättningarna för att kunna bli bättre. Jag hoppade in i duschen, borstade tänderna, tog på mig nya fräscha kläder, sminkade mig, fixade håret, tog på mig parfym, knäppte ett kort och nu sitter jag här. Hittils har jag faktiskt bara känt av huvudvärken litegranna.


Ett försök att inte ha huvudvärk!

För att fortsätta hålla igång tänkte jag nu ta å laga till mig lite lunch, vad det blir vet jag inte riktigt än. Jag kan ta en bild på det sen å lägga ut. Sedan ska jag bege mig ut i det faktiskt fina vädret, det är alltid bra med frisk luft. Dessutom försöker jag hela tiden tänka på att dricka mycket vatten.. Så nu jädrans ska inte denna huvudvärk ta över min dag, det är jag som bestämmer så det så!

Hör senare! Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0