Dålig start på dagen!

Snacka om dålig start på dagen!!

Jag satt på bussen på väg till skolan och läste i min fysikbok, när jag märker att det har hoppat på sånna där sl-kontrollanter. Det är ju inga problem för mig för jag är ärlig och åker med mitt sl-studentkort. De kommer fram till mig och det är inga problem, de är dock lite petiga och vill se mitt studentkort (har inte behövt visa det förut och har blivit stoppad 3-4 gånger). Det är fortfarande inga problem eftersom att jag alltid har mitt studentkort i plånboken som alltid ligger i väskan..

Jag letar och letar men finner inte min plånbok, å så slår det mig att jag använde den lilla väskan i helgen när jag var i Kista och har inte flyttat över plånboken sedan dess..! SKIT!
Detta innebär att jag får en böter på 1200 svenska riksdaler!! Hur sjukt är inte det då! Jag vet att jag alltid måste ha med mig studentkortet, men asså va fan!
Som tur är så har jag 10 dagar på mig att makulera detta, jag måste gå till ett sl-center och visa leg, studentkort och sl-studentkortet och hoppas på att de godkänner mig..!

Bra start, oerhört bra start!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Men lilla vän :( Vilken tur att det förmodligen löser sig iaf! OM inte, ja då jävlar får de med mig att göra och jag är inte rolig att ha att göra med!

2011-03-09 @ 12:33:05
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0