Blankade!

Jag satt inne på tentan endast i en timme idag å då satt jag till och med längre än vad jag ville.. Alltså när jag såg frågorna så förstod jag ganska snabbt att jag verkligen inte hade en minsta lilla chans att klara den.. Det var väldigt svåra frågor och jag har pluggat för lite, så jag blankade tentan. Det finns inget jag kan göra åt det nu förutom att tagga om till omtentan istället. Jag tror att den är i juni innan sommaren. Jag känner mig inte ledsen eller besviken eftersom att jag var ganska så beredd på att det skulle gå åt pipsvängen. Dessutom tror jag att ungefär alla jag umgås med inte heller klarade den, så vi kommer vara ett gäng som pluggar tillsammans..

Imorgon börjar den nya kursen och jag ska göra allt jag kan från början istället, inte hålla på å slappa som jag gjorde med Elektromagnetismen..! Ny kurs med nya tag med andra ord..

Sedan jag kom hem har jag tittat på 24 och jag kikade nyss klart på det sista avsnittet av säsong 6. Det var ett otroligt sorligt slut. Jag fällde några tårar.. Jag är skittrött och vill bara sova. Men tänkte lägga mig å titta på en film istället, jag har fotbollsträning ikväll också som jag måste orka gå på.. Jobbigt..

Jag hör av mig senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0