A touch of sea salt = göttans!

Jag pluggade hela dagen inför den muntliga redovisningen, när jag väl skulle gå in och presentera var jag rätt så nervös måste jag erkänna. Men det gick faktiskt bra. Jag babblade på i drygt 15 minuter så jag höll tiden. Han tyckte dock att jag fumlade fram orden litegranna, men det var bara för att jag var nervös och han förstod det. Så nu är jag godkänd på allt hittils i denna kurs, så nu är det "bara" tentan på måndag kvar..


Sååå god :)

När jag var klar åkte jag hem å satte mig framför datorn och kikade på Californication. Därefter hackade jag till mig en sallad till middag och tittade då på halva Desperate Housewives innan det var dags att bege sig mot fotbollsträningen. Matchen blev ju inställd, men vi körde en massa spel mot varandra istället. Det gick inte alls nå bra för mig idag :( Jag hatar sånna dagar, man känner sig så kass! Fy, näe detta var ingen bra dag för mig.. Det kändes väldigt skönt när träningen var över så att jag fick åka hem å glömma min dåliga insats.

Nu har jag duschat, å kikat klart på andra halvna av DH. Dessutom sitter jag å tuggar lite smått på en av de godaste chokladerna jag vet för tillfället :P Ni ser den på bilden där ovan. Ni måste prova den, det är så smakrikt när man får ett saltkorn i munnen :) Det som är bra med mörk choklad är att man inte vräker i sig hela kakan på samma kväll, som jag annars brukar göra med plopp :P

Om en halvtimma är det BigBrother och sedan är det rakt ner i sängen som gäller. Det var allt för mig idag, vi får hoppas att jag vaknar på en bättre sida imorron.
PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0