A to the Z ;)

När det var dags att dela ut de sista poängen i melodifestivalen kom hela familjen Hägglund intrampandes, mycket trevligt tycker jag :) Så vi kikade klart på den tillsammans å sedan satte vi i en film. Som jag sagt tidigare så är ju Eric Saade typ världens sötaste grabb, så det var helt ok att han vann ;) Haha! Närå, men det är en ganska så bra låt också. Det tyckte ju "lilla" europa också så det kanske kan bli nått, who knows :P

Vi kikade alltså på en film och den heter Hämnden, en dansk film med Mikael Persbrandt. Den var lite seg men bra ändå måste jag säga. Sorglig. Nu ligger jag i sängen och tänkte titta på ett avsnitt av 24 innan jag somnar helt.


Denna vackra brud fyllde alltså 23 år idag :)

A to the Z (Anna-Zara :P) fick; The Office-boxen plus en elegant/tuff ring av mig i present, det uppskattades :) Imorgon tänkte jag ställa mig och göra en gräddtårta också så att vi kan bjuda på det när hennes systrar med familjer kommer :)

Det var allt för idag. Jag hör av mig igen imorron. Jag hoppas att ni alla har haft en härlig lördag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Va söt du är som ska baka tårta stump :)

Jag hade faktiskt glömt att jag lovat dig, kom bara ihåg att jag lovat A-Z eftersom hon praktiskt taget mordhotat mig. Men du har absolut en plats! :D Fy tusan vad skoj! Nu är det jag, du, Anna och A-Z! Trångt, men lovely ;)

2011-03-13 @ 09:17:36
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0