Vill bli brun!

Hej på er!
Idag har jag jobbat mellan 11.00-17.00.. Det gick bara finfint som vanligt :) Men alltså shit vad varmt det har varit idag!! Det är helt sjukt! Det är otroligt jobbigt för oss som arbetar att se alla andra ligga å sola å bli bruna! Jag känner mig så äcklig nuförtiden, tror att det beror på att jag känner mig blek. Kanske att det skulle bli bättre efter en sisådär två soldagar..! Ska försöka få till några sådana till veckan. Men det skulle inte förvåna mig det minsta om det blir fult väder då..

Nu på kvällskvisten har jag försökt plugga. Men satan vad svårt det är. Det finns ju miljoner andra grejer som jag hellre vill göra.. Jobbigt! Danne kom hit också för några timmar sedan, han ska bo hos mig å AZ i typ två veckor undertiden han letar efter en ny lägenhet. Det känns faktiskt tryggt att ha nån i lägenheten nu när man ska sova. Jag är ju lite rädd av mig på det sättet ja, fast det har iofs blivit mycket bättre på sistonde måste jag säga. Tror att det beror på att jag ofta har sovit själv då AZ har varit i Norrland å sådär..

Imorgon blir det plugg hela förmiddagen å sedan är det dags för match igen. Men jag skriver nå mer innan dess. Sov gott på er allesammans!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0