Vända tillbaka dygnet?

Tjo!
Gårdagen fortsattes med lite SingStar och fler drinkar, mycket trevligt :) När vi kände oss redo begav vi oss till Slussen där vi mötte upp Isabelle. Vi gick in på DeBaser och satt å snackade hela kvällen. Det var väldigt mycket folk och stämningen var på topp :) Vi alla fyra åkte hem till oss när de stängde klockan 03.00 å satt å snackade ett tag till innan vi la oss. Jag hade en väldigt rolig kväll med mycket skratt :)


Carl & AZ duellerar en jämn kamp (eller inte :P) på SingStar!

Idag sov jag väldigt länge, vilket inte var konstigt eftersom att jag inte somnade förens vid 5-tiden imorse. Sjukt vad lätt det är att vända på dygnet på sommaren.. Å när jag väl vaknade låg jag kvar i sängen med ett leende på med vetskapen om att jag varken skulle jobba eller träna :) Sååå skönt att vara helt ledig! Jag har alltså bara slappat hela långa dagen idag å jag har njutit av varenda minut!

För att försöka lägga mig i någorlunda tid ska jag dra mig mot sängen nu å läsa lite i boken innan jag släcker lampan. Imorgon hoppas vi på finväder så att jag åtminstonde kan få bli röd :P
Sov gott! PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0