Lördag, söndag och måndag :)

Hallå folket!
I lördags kom som sagt var Antonia hit å det var riktigt skoj att få umgås med henne ett dygn :) Det är alltid mysigt med syskontid! Jag mötte upp henne på stan å där tog vi oss en sushi :) Jag älskar sushi nuförtin, det gör Antonia med så när vi träffas får vi passa på att äta det när det inte är så många andra som är så förtjust i det :P


Min fina syster Antonia :)

När vi var mätta och belåtna åkte vi hem. Vi tog det lungt å drack lite rosévin, oerhört gott :) Det blev lite kortspel å mot kvällningen blev det grillat! Sååå gott! Ännu senare joinade AZ å hennes bror André samt Magnus. Vi satt å snackade hur länge som helst! Tanken var väl att vi skulle gå ut, men det blev för sent så vi orkade inte :P


Nam nam!

Igår mådde man väl som man förtjänade om man säger så :P Jag får verkligen ont i huvudet dagen efter jag druckit vin, men det får det väl vara värt ibland :P Vi låg å degade hela dagen iaf. Antonia åkte på Mattes familj vid femtiden å då drog jag på träning också. Det var väldigt kämpigt ska jag säga, men det var en lätt träning för vi har spelat match idag..


Lite flurig bild på mig från i lördags på sushi-stället..

Idag har jag fått endel pluggat. Men inte tillräckligt mycket :/ Det känns så otroligt tungt att sitta inne och plugga när det är superfint väder ute.. Suck.. Men jag har omtenta i vågrörelselära om en vecka å om jag ska kunna ha en chans att klara den denna gång måste jag verkligen plugga som tusan! Drygt..!

Men på eftermiddagen drog jag till fotbollen för samling inför match. Vi mötte självaste AIK idag å de leder serien med stormsteg. Så vi förlorade :( I första halvleken gick det ganska så piss rent ut sagt, de fick in hela 4 mål. Men i andra halvlek hade vi trots de en jädra kämpaglöd å fick in ett mål. Så vi vann iaf andra halvleken, man får tänka så. Jag fick spela de sista 25 minutrarna typ å det gick faktiskt ganska så bra :) Det var några som sa att jag spelat bra efter matchen och det betyder mycket!

Nu ska jag äta nån macka å dra mig mog sängen om drygt en och en halv timma. Jag hör av mig imorron folket!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0