Badsällskap!?

God kväller på er!
Just nu ligger jag i sängen. Jag är nyduschad å sådär härligt slut i både knopp och kropp! Dagen har varit bra. Det gick bra på jobbet å matchen var väl ok. Hade varit skönt med en vinst, men det var en jädrigt svår å jämn match som slutade 0-0. Tråkigt å det kändes lite som en förlust. Men ett poäng är bättre än inget iaf :)


Tre nattlinnen som jag har fått av AZ's mamma :) Tack igen!

Imorgon kommer det vara finväder igen och jag är helt ledig :) Weehoo! Dock är det inte så många andra som jag känner här i Stockholm som också är ledig. Typ varenda en i laget jobbar till tidigast 15.00, de från klassen som jag har kontakt med är också upptagna, Issa är i Berlin, Danne jobbar å AZ börjar inte jobba förens 16.00 men känner ändå att hon inte hinner sola å bada innan dess :S Jag blir lite ledsen för jag vill inte ligga på baksidan imorgon igen, jag skulle väldigt gärna vilja kunna få mig ett dopp! AZ har ännu inte kommit hem från jobbet men när hon gör det (om jag fortfarande är vaken då) så ska jag försöka tjata med henne, åtminstonde i några timmar. Man hinner faktiskt mycket om man går upp i tid :P Annars får jag väl patetiskt nog åka själv då. Jag tänkte iaf dra till ett ställe med klippor alldeles här i närheten, endast två tunnelbanestationer från oss. Nära och (förhoppningsvis) bra :)

Nu ska jag lägga mig ner å läsa. Men vi hörs igen imorron!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0