Midsommar!

Hallå hallå!
På midsommarafton jobbade jag 13 timmar! Mellan 11.00-24.00. Det var rätt tungt men det gick bra.. Dock var jag och några till sugna på att fira midsommar vi med så jag, två från servisen och två kockar drog hem till en av dem på söder och drack lite groggar :) Det slutade sedan att jag och en av dem drog till Patricia. Det är en krog på Söder som befinner sig på en båt.. Vi hade riktigt skoj med en massa dansande och snackande. Jag var hemma vid 6-tiden på morgonen :P
Jag var så att säga ganska förstörd på midsommardagen (igår) men min kära vän Carl från gymnasietiden skulle  komma på besök så det var bara att piggna på sig igen :)


Såhär såg jag ut när jag gick å mötte Carl igår..

Han hoppade av i Sumpan som jag sagt åt honom att göra å vi gick å handlade lite mat tillsammans. Det blev kött, pärer å lite annat. När vi kom hem lagade vi (Carl) till potatisgratäng, det blev otroligt gott! AZ vaknade också till liv och vi drack lite öl och lite drinkar, mycket mycket trevligt :)

Nu ska jag kika på en film, men skriver lite mer igen senare och fortsätter att berätta om gårdagen :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0