Skärpning på mig nu!

Hej hej bloggen och ni som läser! Jag kan tänka mig att jag har tappat en del läsare eftersom att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte haft tid..! Jag har jobbat, haft fotboll ocg festat ;) Precis så som det ska vara på sommaren. Fast det finns ett mycket stor tomrum av den underbara solen! Vart tog den vägen?! När jag jobbade och pluggade var det ju huuuur fint som helst, nu har det ju bara varit halvdant å till och med dåligt.. Vi får hoppas på en ändring på det!


Jag & AZ i fredags :)

Jag orkar inte skriva å berätta allt jag har gjort den senaste veckan. Men i helgen hade vi iaf beök av Anna, Hanna och Julia. Det var oerhört trevligt :) Det blev en för hård utgång på fredagen å sedan på lördan var jag och Anna ut igen å vi kom en hem förens klockan åtta på morgonen. Med andra ord var vi väldigt slitna, men väldigt skoj hade vi :)


Julia & Anna :)

Nu kommer jag försöka uppdatera här på bloggen bättre igen! Jag har kommit lite till ro så att säga så jag känner att jag har tid för det igen :) Minst en gång om dagen iaf. Så det är bara att forsätta kika in å kommentera väldigt gärna :)


Tre trötta brudar på väg in till staden :)

Jag shoppade lite i helgen också, me like! Det blev en kort spetströja att ha ovanpå nått annat på monkey-rean, en fin blus och en söt klänning från JC-rean och ett par mörka jeans från JC. Det är så underbart att ha nya kläder, man känner sig så fräsch :)


Jag & Isabelle inne på Debaser i lördags :)

Igår jobbade jag långpanna och idag jobbade jag lunch. Jag var hemma i knappt en timme innan jag drog iväg igen å då till fotbollsträningen. Med andra ord är jag lite sliten och kommer förmodligen dra mig mot sängen snart. Vi får se om jag drar igång en film eller lägger mig å läser..


Hampus och Anna i lördags :)

Jag har börjat läsa The Twilight saga för tredje gången nu! Jag vet; jag är sjuk! Men min syster Jessica har ÄNTLIGEN börjat läsa dem och även hon är stormförtjust å när hon berättar om vad hon har läst kan jag själv inte låta bli att läsa igen :P Haha! Först försökte jag hålla mig till filmerna, men jag har sett klart alla tre redan och känner att jag behöver ha mer av den otroligt bra berättelsen, så det fanns inget annat val än att börja läsa igen :P

Vi hörs imorgon, å jag hoppas att alla läsare kommer tillbaka nu när jag ska börja skriva igen :) Det är ju så himla mycket roligare att skriva till många läsare ;)
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hahah.. Det märkt ju vem av oss som är unga och vilken somär sliten.. Hahah.. Jag tillhör den slita och du den pigga och unga.:)

Hoppas du har nån tid över för att se oss..:)



Pusssss

2011-06-23 @ 09:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0