Trevlig midsommar!

God morgon!
Igår handlade jag ett par röda byxor för 199:- och en senapsgul kofta för 175:- på JC :) De har faktiskt bra grejer där inne, borde gå dit oftare. När man var liten gick man jämt dit, å sedan nån gång i tonåren slutade man. Men nu är det att rekommendera igen :)


Bilden som jag försökte lägga upp igår..

Nu ska jag dra iväg och jobba. Som vanligt så jobbar jag på midsommar så det är inget nytt för mig. Dock känns det lite konstigt att när man väl slutar inte kunna möta upp alla hemma i Hälsingland. Men både AZ och Issa är iaf här i trakterna så får se om jag kanske går ut jag med. Det beror alldeles på hur sent det blir, för det vet jag inte än..


De nya kläderna som jag köpte :)

Men trevlig midsommar på er då folket så hörs vi imorron!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: kusin anna :)

Du är så fin Mimmi!

glad midsommar på dig med :)

2011-06-25 @ 14:17:25
URL: http://annafranck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0