Stinkande fotbollsgrejer!

God dag folket!
Idag har jag jobbat mellan 10.00-16.00. Jag kom väl hem till en otroligt varm lägenhet för ungefär 40 minuter sedan. Jag hängde tvätten som jag satte igång imorse och startade en nya omgång. Blommorna fick lite vatten och fotbollsgrejerna hängdes ut :S Vi får hoppas att de inte blåser iväg eller nått men det luktade ju riktigt pyton av dem!


Här hänger fotbollsskydden och blir vädrade :)

Nu måste jag börja plugga. Det känns riktigt förjävligt om jag ska vara ärlig.. Medans alla andra åtminstonde har fått njutit nån timma i solen denna vecka har jag antingen jobbat eller pluggat. Jag är blek som ett lik och svettig som en gris. Blää!


Dojjorna ställde jag såhär istället, det lutar lite nedåt så det är lite rikabelt :S :P

Nä, som sagt. Dags att plugga vare sig jag vill det eller inte. Vi hörs ikväll!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0