Soldag nummer ett :)

Hej hej folket!
Idag har det varit riktigt fint väder, shit vad glad jag blev när jag vaknade :) Hihi! Jag vaknade rätt så sent, vid elva-tiden å såg solens strålar skina. Jag flög upp ur sängen å gick ut i vardagsrummet för att bekräfta att det var blå himmel :) Underbart! På tio minuter hade jag gått från sängläge till ligga ute i solen - läge ;) Jag njöt och jag njöt! Min första soldag för i år, dock skulle jag hellre ha legat på en strand eller åtminstonde nära ett hav, en sjö eller något liknande att svalka sig i. Men i och med att det blev så spontant hann jag inte planera några resor till ett sådant ställe, så bakgården fick duga.. AZ kom och gjorde mig sällskap först efter 13-tiden nån gång den lilla sömntutan men det var ju bättre sent än aldrig iaf :) Strax innan fyra gick jag in igen å lagade till lite mat.

När jag käkat upp och låtit det smälta lite hoppade jag på bussen till vårsäsongens sista fotbollsträning. Det var trevligt och vi tog det rätt så lungt eftersom att vi har match imorron. Alltså den sista matchen före sommaruppehållet..

Nu på kvällskvisten sedan jag kom hem har jag kikat på två filmer; No strings attached och easy A. Två lättsamma och bra filmer måste jag säga :) Så se dem! Tidigare idag ringde chefen också å ville att jag skulle jobba lunch imorgon, å det kunde jag väl ställa upp på. Jag vet att det kommer vara superfint väder imorgon, men jag har ändå lyckats blivit röd (som jag iofs faktiskt önskade igår :S) idag så det är väl lika bra att låta kroppen vila en dag från solen :P

Nu tänkte jag lägga mig å läsa lite å förhoppningsvis kunna somna innan ett iaf.. Tyvärr har jag inte knäppt nå bilder idag, sorry..! Ska försöka ta några imorron! Natti natti nu allesammans!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0