Sol, sol jättesköna sol :)

Hallå Solstrålar!
Idag är det ännu finare väder, nästan för varmt om jag ska vara ärlig. Luften står lixom helt still. Men jag vill absolut inte klaga. Fast det har ju varit lite jobbigt att ha arbetat, men det kan jag leva med :P

Nu har jag varit hemma i en kvart å ska åka iväg igen om fem minuter. Ingen vila ingen ro här inte :P Det är dags för vårsäsingens sista match å det vore oroligt skoj och bra med en vinst! Så håll tummarna lite för oss ikväll så hör vi igen när jag kommer hem :)


Jag innan jag drog iväg till jobbet i morse..

Första avsnittet på säsong 4 av True Blood kom ut igår, weehoo :) Som jag har längtat efter att få se Vampyr-Skarsgård igen :) Han är en riktig mumsbit i den rollen ;P Dock tar det sån jädrans lång tid att få hem avsnittet för jag har som vanligt laddat hem för mycket denna månad. Men ska låta det stå på nu medans jag är på match iaf :P

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0