Sista tentan är gjord, puh!

Hallå bloggen!

Jag hann/orkade inte skriva något igår. För det första så sov jag ut, vaknade vid 11.00. Därefter slappade jag ända fram till 15-tiden då jag blev upphämtad för att åka å spela match. Vi spelade mot Vallentuna och vi vann! Så skönt, det behövdes nu :) Jag fick spela rätt så mycket typ 60 minuter så det var riktigt skoj! Personligen så tycker jag ändå att det gick bättre på förra matchen, men men..

När jag kom hem försökte jag plugga så gott som det gick, men jag hade ingen större motivation. Det har verkligen gått trögt att plugga på den här tentan. Å igår kväll när jag la mig för att sova tänkte jag att jag går dit å kikar på tentan iaf men att det garanterat kommer gå helt åt helvete..

Imorse klev jag upp och begav mig till skolan. 9.00 började den sista tentan för läsåret och det var på sätt och vis en skönt känsla redan där. Jag ville lixom bara ha den överstökad. Jag satt i 3,5 timme, man fick sitta i 5. Det gick faktiskt bättre än vad jag räknat med, dvs att jag kanske med lite tur har en chans att få godkänt! MEN det är otroligt svårt att veta, så jag kommer absolut inte hoppas för mycket. Nästan bättre att jag räknar med en omtenta igen i höst..

När jag var klar drog jag in till stan. I drygt två veckor nu har det fattas både hygienartiklar och smink för mig och nu tyckte jag att jag kunne unna mig det! Jag köpte; ansiktstvål, ansiktsvatten, två läppstift för 50:- st, ett nagelack för 50:-, täckstift, solpuder, mascara och ett par shorts för 100:- :) Jag skulle egentligen ha kika på nå ballerinaskor också men orkade inte släpa runt på väskan, så jag drog hem. Det skulle dessutom vara träning ikväll men den blev inställd och flyttad till imorron istället :( Mycket tråkigt, jag kan inte gå på den för då jobbar jag..

Nä, nu ska jag laga lite mat. Jag skriver igen innan jag lägger mig.
Puss och kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0