LOST :)

God dag!
Jag har glömt bort att berätta att jag kollat klart på alla (6) säsonger av LOST! Det är så sorgligt att det är slut! Jag gillade den serien väldigt mycket!
Jag kan förstå att folk som följde den via tv:n kanske lessnade vid säsong 4-5 där nån gång för den blev lite mindre bra då, fortfarande värd att se men kanske jobbigt med avsnitt som kommer en gång i veckan och säkert dessutom uppehåll mitt i säsongen. Om ni nån gång har gillar LOST och inte tittat färdigt så råder jag er att göra det! För man får typ reda på allting, eller man får reda på allting men en del övernaturliga grejer går ju lixom inte att förklara så det är bara att acceptera :)
För att inte avslöja för mycket om hur serien slutar så räcker det att säga; Jag är nöjd med alla "svar" och att det blev ett riktigt slut. Det kommer inte kunna komma en dålig efterföljare till film eller nå liknande. Sen kan jag självklart diskutera hurvida det blev som jag ville eller ej, men då avslöjas för mycket :P


F.v Ben, Kate, James (Sawyer), Claire, Charlie, Jack, John, Sayid, Sun, Desmond, Hurley, Jin och Juliet.

Vad tycker ni om LOST? Å hur många avsnitt har ni sett?
Vill också säga tack till mina kära vänner som köpte de två första säsongerna av denna underbara serie :) Haha, annars hade jag aldrig blivit en LOST-nörd OCKSÅ :P

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0