Långpanna :)

God morgon folket!
Jag hann inte skriva något igår som ni märkte :P Jag jobbade verkligen heeeela dagen. Shit vad jag är ovan att göra det alltså, fick som vanligt superont i fötter och vader, men men, man överlever ju. Jag jobbade alltså mellan 10.00-23.30.. En riktig långpanna blev det, skönt ändå när pengarna kommer :) Riktigt bra dricks fick jag också, så det känns ju väldigt najs :) Hihi!

Nu ska jag iväg och jobba igen, lite för trött och hungrig egentligen men piggnar nog på mig på bussen dit och vi kommer förhoppningsvis hinna käka frukost vid elvatiden på jobbet. Annars får jag gå på tom mage hela dagen :S Nä, men det tror jag inte. Idag har vi ett stort sällskap på över 150 pers som ska äta två rätters på lunchen, det kommer bli intressant :P

Näe nu måste jag dona med det sista innan jag ska hoppa på bussen. Idag jobbar jag bara lunch för ikväll är det match. Jag ska hem innan jag ska iväg på matchen så då kanske jag hinner skriva några rader igen :) Men ha en trevlig dag allesammans!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0