Jobb, plugg och fotboll!

God kväll eller god natt eller vad man nu säger!
Nu sitter jag i sängen igen å skriver. Dagen har återigen varit lång och det har hunnits med mycket men samtidigt lite. Jag jobbade lunchpasset även idag men slutate tre istället, jag åkte då hem å hann plugga i en timme innan det var dags att åka på fotbollsträningen.
Det var skönt att träna, dock var det otroligt varmt så svetten bara rann ner. Det är lixom så himla kvavt i luften.


Jag som väntar i Hallonbergen för att bli upphämtad till träning..

En glad nyhet som kom idag var iaf skatteåterbäringen!! Väldigt najs ska jag berätta för er för jag har verkligen inga pengar kvar. De senaste två veckorna har jag levt på min dricks som jag fått då jag har jobbat. På det sättet är det underbart att vara servitris!

Imorgon ska jag jobba igen. Jag är bara schemalagt över lunch igen och det är så jag vill ha det för jag måste plugga imorgon! MEN cheferna har frågat om jag inte kan jobba över middagen också, jag har verkligen försökt att säga nej då pga av att skolan kommer gå först, men bara fram tills på måndag. De skulle leta efter en annan, men jag vet inte. Det lät ganska hopplöst. Iofs sa jag att de skulle meddela mig senast igår om jag skulle jobba långpanna imorgon å det har de ju inte gjort. Så då borde jag kunna dra vid fyra som vanligt. Det vore iaf bäst för min egen del, jag hinner knappt plugga nån annan dag :S Blää!

Nä, men då var det dags att sova igen då. Denna gång återigen i en alldeles tom lägenhet eftersom att min roomie AZ har dragit hem till Gnarsp :/ Jaja..

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0