Humlan :)

God dag folket!
Igår hade jag en underbar kväll :) Den var riktigt lyckad på alla sätt och vis! Vid 18.30 samlades vi (fotbollslaget) i Humlegården för att käka sallader och dricka gott! Där blev vi sittandes länge, det var så varmt å skönt ute och alla var på bra humör :) Dock var det inte bara en lagfest utan även en avskedsfest för Therese som kommer att sluta och flytta hem till Kalmar igen :( Så det var sorgligt, men vi tog vara på varenda minut av henne :)


Ida (lagkaptenen) som ger vår avskedsgåva till Therese och Lotta i bakgrunden :)

Vid midnatt (tror jag att klockan var :S) gick vi till ett ställe som heter Oxid som låg alldeles brevid parken. Där inne blev det en hel del alkhol och dans! Det var riktigt bra drag och jag hade superskoj :)


Linda, IdaSofie, Madde, Anna, Frida, Lotta, Therese, Angelica, Camilla och Petra :)


Jag och Ida inne på Oxid :)


Camilla och Frida :)


Therese och Madde :)


IdaSofie :)


Madde :)


Frida :)


AZ, jag och Ida :)

AZ kom förbi hon med, som ni kan se, efter jobbet :) Oerhört trevligt! Dock blev det en taxi hem, bra för säkerheten men dåligt för ekonomin. Jag upptäckte dock att mina solbrillor och mitt mobilskydd är borta :( Det är jag lite sur över, men får väl skaffa nya rå..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0