Håll tummarna igen är ni snäll :)

Hej hej!

Det blev ingen joggingrunda :/ utan bara en promenad till affären istället. Jag orkade helt enkelt inte. Förutom det så har jag varierat dagen med att tentaplugga och titta på LOST. Jag har nog aldrig haft sån här "lång" tid på mig inför en tenta så det känns lite ovant. Jag har hunnit kika igenom kanske 10 tentor och det är typ dubbelt så många som jag brukar göra. Jag har tittat väldigt mycket i facit men hoppas att nått har fastnat iaf. Jag vill verklingen klara den här tentan imorron, jag måste typ göra det för att få tillräckligt många poäng inför hösten. Visst finns det omtentor, men det är bara en extra börda som jag helst vill slippa då jag redan har några omtentor att tänka på.. Suck..

Så nu ber jag er återigen att hålla tummarna för mig!

Jag vet att det har varit väldigt mycket tjat om skolan nu. Men jag har faktiskt ägnat mina senaste dagar till just den. Å då händer det inte så mycket annat. Men snart är det slut med det på två månader iaf, å det kommer bli sååå skönt!! Nu måste jag sova för att vara pigg och klok imorron klockan nio!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0